ToP 3 BeST MoViE & BaD MoViE 4 Me!...

BEST MOVIE!!

NUmBeR 1 : WHeRe THe WiLD THiNG ArE..


Citer nie memang best giler lah....citer nie mampu mengusik naluri kanak2 aku walaupun aku sudah matang... tengok citer nie mampu menghanyutkan aku di dalam dunia Fantasi nya...

Sinopsis :
Seorang budak buat perangai untuk mendapatkan perhatian emaknya kerana emaknya sedang bercinta dengan lelaki lain dan tidak memberikan perhatian kepadanya.. Akibat tidak tahan dengan perangai budak tu si emak memukulnya.. Akibat merajuk budak itu lari kedalam hutan dan tersesat... akhirnya ia menjumpai pantai yang di sertakan dengan sebuah perahu.. Lantas budak itu menaiki perahu seorang diri dan merentasi Laut yang bergelora dan ribut.... Tiba2 budak itu menjumpai sebuah pulai yang di huni oleh makhluk lain... di Situlah bermula pengembaraan si budak itu..

NuMBeR 2 : MoRe THaN BLuE





citer Korea ni memang Famous.. Kerana cerita korea satu nie la paling sedih pernah aku tonton selain WINTER SONATA dan AUNTUMN TALE... Mula2 nengok tak faham... tapi last2 citer dia membongkarkan segalanya.. dan memang sedih.. sapa tak menangis memang bukan manusia lah.. baik laki n gurlz mesti nangis..

Sinopsis :
Hero dan Heroin tinggal Serumah.. Hubungan mereka hanya kawan.. tetapi masing2 menaruh hati... Si Hero cuba mengelak dari bermanja + bermesra dengan heroin kerana dia.... tuuutt.. xley cita.. nengok la sendiri ok..




NuMBeR 3 : NGaNGKuNG





citer nie penuh dengan lawak yang lucu ( bukan lawak bodo ) serta seram.. ( diorang buat seram jadi betul )...
so x rugi buat masa ni korang beli tiket pawagam untuk menyaksikan cerita nie...


BAD MOVIE

NuMBeR 1 : 2 ALaM


Citer ni aku x reti nak decide.. nak nangis pown tak.. sedih pown x.. ketawa pown x... dan yang paling tak bestnya aku x faham ape jalan cerita nie... dan jalan cerita dia x menarik... cerita dia mengenai seorang laki ( bapok ) yang dah insaf... aku suggest SYuRGa CiNTa jauh lagi best...

NuMBeR 2 : SKYLiNe




Nampak macam gempak kan?... Sebab poster ni lah aku ngan kekawan decide nak nengok kat pawagam.. tapi malangnya... kami macam bakar duit begitu sahaja... citer dia pasal alien datang serang dunia... Alien ni memerlukan otak sebagai sumber tenaga... so pasukan tentera lawan la alien ni tapi kalah... plot dia dari awal sampai habis Si Hero lari nie asyik Lari je dari Alien... dah tu last2 taw cam ne?... Alien ambik Otak hero... tetiba Otak hero ni boleh kawal alien tu.. Lebih Kurang Hero jadi Alien la senang nak kata... kemudia hero Mencari awek dia yang kena tangkap dan ingin menyelamatkan awek dia.. n then habis citer.. ntah ape2..

NuMBeR 3 :



aku xtaw ag citer apa yang xbest.. so aku nak nengok korang lak suggest.. citer apa paling x best pernah korang nengok...



6 comments:

  1. Aishot said...:

    nak tgk la more than blue

  1. BLuE_SOuL said...:

    nengok la... mesti nangis.. tapi awal2 xfaham.. sebab banyak persoalan.. last2 sedey...

  1. Mashe said...:

    nak tgok cita korea tuh!~

  1. BLuE_SOuL said...:

    lepas nengok citer korea ni mesti lagu dia terngiang-ngiang dalam kepala..

  1. un said...:

    2 Alam...sadis sungguh..ha3

  1. BLuE_SOuL said...:

    pernah bc dalam internet... 2 remaja perempuan malu untuk mengaku telah menonton cerita 2 alam.. haha klaka..

Post a Comment



Get widget here
FAKHRUL ADLI - HIDUP UMPAMA KERTAS, LEMBUT DAN MUDAH TERKOYAK, JADI BELAILAH IA DENGAN SABAR

Another Templates

Followers

About this blog

Powered by Blogger.
Aku Ingin Menjadi seperti BURUNG, terbang bebas di udara, Terbang semakin tinggi dan tinggi, Namun aku sedar, Pasti ada orang akan tembak, sehingga aku jaatuh ke bawah, walaubagaimanapun, Tiada istilah putus asa dalam hidupku..