BeRaNi DaN PeNGeCuT

kenape erk aku tulis nie.. kisah nie mengenai seseorang yang famous dengan gelaran kepala/rambut cendawan..

dari dia ini aku dapat kenal pasti perbezaan si Pengecut dan si Berani..

bagi aku si Pengecut adalah orang yang suka cakap belakang ( mengumpat ) , cara si pengecut bertindak adalah create 1 group yang di depannya bertulis "Anti"... kalo setakat Anti israel tu aku x kesah... mmg diorang kaum yang di laknat... tapi kisah ini mengenai Dr Rozmey yang mana di kutuk dan di cemuh dari belakang...


bagi aku group ni di buat adalah bertujuan menghimpunkan orang2 yang membenci Dr Rozmey serta mengajak orang membenci Dr Rozmey... ini adalah satu tindakan pengecut bagi aku...

SI BERANI...

Si berani adalah orang yang berani cakap depan2 , ataupun bercakap bernada ayat bandingan untuk menyedarkan seseorang.. kira ok la jugak kan berani cakap depan2... tengok contoh orang di bawah yang boleh di katakan tindakan berani + klakar gitu..


akibat tindakan berani dia ini post dia di wall Dr Rozmey di block dan fb dia mendapat sambutan menggalakkan.. malah di wall perempuan ini penuh dengan komen positif dari orang ramai .. hebat kan... klakar ada jugak..

0 comments:

Post a Comment



Get widget here
FAKHRUL ADLI - HIDUP UMPAMA KERTAS, LEMBUT DAN MUDAH TERKOYAK, JADI BELAILAH IA DENGAN SABAR

Another Templates

Followers

About this blog

Powered by Blogger.
Aku Ingin Menjadi seperti BURUNG, terbang bebas di udara, Terbang semakin tinggi dan tinggi, Namun aku sedar, Pasti ada orang akan tembak, sehingga aku jaatuh ke bawah, walaubagaimanapun, Tiada istilah putus asa dalam hidupku..