HaTi iNi Di PeTiK KeMBaLi

Aku Happy dengan hidupku yang indah, tiada sengsara, tiada sedih dan Tiada kecewa. Tapi apakan daya Naluri semulajadi yang di Kurniakan Allah lemah untuk aku tepis. Mimpi malam tu... hurm.. aku pun tak taw kenapa aku mimpi si dia... Hati ini yang dahulunya terpadam api. kini di cucuh kembali malah hangat membara api cinta.. Aku Benci Mencintai Seseorang sebab aku selalu dipermainkan.. MY FIRST LOVE muncul di dalam mimpi aku bermain-main bersama aku.. hurm... kekadang terfikir juga.. alangkah bagusnya jika aku lupa ingatan...

0 comments:

Post a Comment



Get widget here
FAKHRUL ADLI - HIDUP UMPAMA KERTAS, LEMBUT DAN MUDAH TERKOYAK, JADI BELAILAH IA DENGAN SABAR

Another Templates

Followers

About this blog

Powered by Blogger.
Aku Ingin Menjadi seperti BURUNG, terbang bebas di udara, Terbang semakin tinggi dan tinggi, Namun aku sedar, Pasti ada orang akan tembak, sehingga aku jaatuh ke bawah, walaubagaimanapun, Tiada istilah putus asa dalam hidupku..