aku kesorangan...

adoi!!.. aku mendengus..... cuti ni bosan lak.. asal hari khamis je mesti bosan... nothing to do!!!.... kekawan kuuar g men boling.... bukan best pown... aku golek2 kat katil mcm orang mabuk... xtaw nak buat ape.. mkn , tido, nengok movie ... benda yang sama je aku buat.... laptop je penghibur aku... bile fikir pasal awek... aku rasa menyemak lak.. x taw ape nak buat untuk menghiburkan idop.... ku ni jenis anti couple skit.... maybe trauma...



bile kesorangan aku teringat someone... ntah la aku rasa dia tu hipokrit... kaki laki.. aku just anggap dia sebagai my sibling... but i hate sesetengah perangai dia... tpi biar la... ape ku kisah... sebenarnya ku tringin nak tulis peribadi dlm blog ni.. tpi takot kekawan bc...skrg mcm2 bermain dlm kepala aku.. kekadang berangan sesorang.. kekadang aku fikir pasal program kena handle.... serabut... tapi kan aku belajar satu pengajaran... kawan ada dua jenis... satu kawan sementara... kwn sementara ni just berkwn kita waktu kita belajar or bahasa mudah dia just berkawan ngan kita masa dia memerlukan kita... n then bila dah dpt kwn laen buat acuh x acuh je... benci nengok... sati ag kawan selamanya... kawn mcm ni memang aku perlukan dalam hidup.... walaupun sewaktu kita belajar xberapa rapat atau kita pernah bergaduh tpi bila besar jumpa dekat luar dia sanggup tegur... maybe dia kn tolong kita pada suatu ketika kita memerlukan bantuan... kwn begini bagaikan satu bintang yang berkelipan di antara berjuta bintang... susah untuk di temui tetapi bila dah jumpa mampu menyinarkan hidup kita bagaikan sinaran bintang pada waktu malam...



Sesekali jadilah kawan yang mendengar
dari yang hanya bercerita
Ambillah masa untuk memahami hati
dan perasaan kawan.
Kerana dia juga adalah manusia
ada rasa takut, sedih dan kecewa
Dia juga ada kelemahan dan
dia juga memerlukan kawan.
Kita melihat dia ketawa
riang sentiasa tanpa ada gundah
tpi mungkin dia tidaklah setabah yang kita sangka
kerana sebagai kawan yang baik kita tahu 
bagaimana perasaan kawan
dan "kawan" adalah lebih baik dari kekasih
kerana kawan bagaikan 
Mata dan Tangan
ketika mata menangis
tangan akan cepat mengesat
dan apabila tangan sakit
mata akan mengangis.

0 comments:

Post a Comment



Get widget here
FAKHRUL ADLI - HIDUP UMPAMA KERTAS, LEMBUT DAN MUDAH TERKOYAK, JADI BELAILAH IA DENGAN SABAR

Another Templates

Followers

About this blog

Powered by Blogger.
Aku Ingin Menjadi seperti BURUNG, terbang bebas di udara, Terbang semakin tinggi dan tinggi, Namun aku sedar, Pasti ada orang akan tembak, sehingga aku jaatuh ke bawah, walaubagaimanapun, Tiada istilah putus asa dalam hidupku..