Bosan??...

Di Politeknik.....
Aku seorang nerd.... yap.. i like to be nerd.. but kekadang bila di luar aku lain... aku suka lepak2... suka kuar tengok wayang....n the most thing aku suka bergaya.... tapi di poli aku nerd... nape erk??... bcoz dis is my style....

  Pada waktu petang.. aku kuar ngan fahmi... sesaja outing asrama.... lama la jugak... bila tiba time nak balik... fahmi singgah di sebuah kedai.... kedai itu boleh di anggap kedai runcit.... tanpa di sangka di dalam kedai itu terdapat 2 ekor burung bertenggek di atas kayu sambil kakinya di ikat...



sayunya hati tengok... di mana kebebasan??... kenapa buat dia cam ni???.... comey burung tu.... adakah semua makhluk yang kelihatan menarik perlu di perlakukan seperti ini... macam2 bermain dalam fikiran aku.....

bagaimana dia nak terbang??....

apa gunanya dia hidup kalo macam ni??....

di mana sifat kasihan kepada makhluk Allah??....

duit atau kasih sayang mana penting???....

   Balik je ke asrama.. aku baring ke katil... boring hidup aku.... terasa kosong.. entah la kenapa..... terfikir balik.. hidup aku macam burung tu.... terkongkong dengan urusan dunia... yap bila bersama kawan sentiasa hepy... dapat banyak kawan... tapi entah kenapa aku rasa kosong.... aku pun x faham.... aku rasa jemu je... jadi aku ambil tindakan untuk keluar berjoging dengan roomate aku...

0 comments:

Post a Comment


Get widget here
FAKHRUL ADLI - HIDUP UMPAMA KERTAS, LEMBUT DAN MUDAH TERKOYAK, JADI BELAILAH IA DENGAN SABAR

Another Templates

Followers

About this blog

Powered by Blogger.
Aku Ingin Menjadi seperti BURUNG, terbang bebas di udara, Terbang semakin tinggi dan tinggi, Namun aku sedar, Pasti ada orang akan tembak, sehingga aku jaatuh ke bawah, walaubagaimanapun, Tiada istilah putus asa dalam hidupku..