AJK MSK??

Aku dapat taw aku jadi AJK MSK bila salah seorang dari kawan aku tag aku dalam satu gambar...
title gambar tu " AJK MSK "..

Masa tu aku seronok sebab nak bagi parents bangga...
( Anak mana tak mahu bagi parents bangga )
So aku ingat diorang akan hantar surat..
"Anda Terpilih Jadi AJK MSK "
Dan aku nak tunjuk la surat tu kat Parents...
Tapi diorang just hantar mesej...

MESEJNYA BERBUNYI BEGINI!!..

+6017xxxxxxx
Salam ( eh silap tak dak salam lar... )

" Semua ajk msk dan pendaftaran 
diwajibkan mendaftarkan diri pada 25 Jun 2011
sebelum jam 12 tgh d kamsis ptsb.
maklumat lanjut sila rujuk portal pelajar "

lebih kurang macam ni la... 
aku tak tahu ini nombor kawan2 atau no orang atasan yang mengendalikan AJK MSK...
Apa pun bersyukur sangat di panggil untuk berkhidmat..
just nak ucap thx kepada sesiapa yang antar mesej ni.. ^.^...
Kamsamida!!!
Aligato!!..
Shie Shie!!..

P/s : dah fikir siap2 nak pakai baju apa MSK kali ni.. kih kih kih

0 comments:

Post a Comment


Get widget here
FAKHRUL ADLI - HIDUP UMPAMA KERTAS, LEMBUT DAN MUDAH TERKOYAK, JADI BELAILAH IA DENGAN SABAR

Another Templates

Followers

About this blog

Powered by Blogger.
Aku Ingin Menjadi seperti BURUNG, terbang bebas di udara, Terbang semakin tinggi dan tinggi, Namun aku sedar, Pasti ada orang akan tembak, sehingga aku jaatuh ke bawah, walaubagaimanapun, Tiada istilah putus asa dalam hidupku..